Sidor

20 november, 2012

Merchandise

Hejhej!
Gick runt på stan idag med en kompis då vi väntade på några kompisar som inte hade slutat än. Vi gick in på Åhlens och hittade typ Ljungaverk, Red, Take Me Home, Glee, Gossip Girl, LOL.. Och sen i mitten stod det en massa One Direction grejer upptäckte vi då vi skulle gå..! Det fanns två olika tröjor; en blå med fem olika bilder på de och en vit där de står tillsammans och det är nåt rosa blomliknande i bakgrunden (den har jag). Osså fanns Take Me Home och Take Me Home Limited Yearbook Edition!! Jag fangirlade och sen skrattade jag åt Niall's hår på den blåa tröjan.. Det var seriöst grönt/gult! Hahaha det var så fail! Ta inte det som om jag hatar Niall. Jag ÄLSKAR Niall. Han är underbar<3 Thumbs up for Niall! :d

 
Sisådär spegelvänd menmen..

Som sagt; Åhlens (:

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar