Sidor

03 december, 2012

The Big Apple

*** Kan innehålla spår av personliga åsikter ***

Igår var helt CRAZY. Och då skojar jag inte. Okej, here we go..
Danielle och Liam

 * Herremingud hur glad jag blev när jag läste på twitter att de var tillsammans! Och sen när jag såg bilderna av de då de höll varandra i hand.. Seriöst jag grät glädjetårar! PAYZER<3 Jag har alltid sagt att de var perfekta för varandra och att det skulle vara föralltid! Jag bara visste att de inte kunde göra slut.. Jag svär, de visar vad äkta kärlek verkligen är och jag avgudar Danielle, verkligen ÄLSKAR henne.
Hotellet

 * Det var lugnt - det var cirka 20-50 fans utanför hotellet - tidigare på dagen (jag vet inte ens vad klockan var i New York eller här hemma i Sverige.. Jag var inne på twitter då och jag kollade inte på klockan.. :/) då det "bara"(!) var Josh med flera som gick ut. Niall's kusiner med familj samt Perrie gick också ut då för att shoppa, och Tom, Lou och Lux lämnade också hotellet.
Efter ett tag kom även Niall och Liam och Danielle(!). Och ungefär här börjar kaoset. Det var mer fans där då och de blev galna då de fick syn på de. Jag tror Liam och Danielle var före, och det skrevs på twitter att de höll hand, och sen kom det några suddiga bilder (en genom ett bilfönster) men till sist dök det upp en tydlig bild där det syntes att de verkligen höll hand.
Niall tog en taxi, och fansen sprang efter och omringade taxin vilket slutade i att ett av alla fans's fot blev överkörd. :/
Mobbed

 * Som jag skrev tidigare, Niall's kusiner med familj lämnade hotellet för att shoppa och sedan äta lunch. Men Katie's telefon var nära att dö så de var tvugna att gå tillbaka till hotellet för att ladda hennes telefon. De kommer till hotellet och.. Blir omringade av fans, så security får dra in de i lobbyn igen.
Det skrevs att fansen hade "omringat" Lux (stylisten's bebis) och det är respektlöst. Fatta hur förvirrad Lux måste ha varit. Och Lou och Tom måste ha varit hur oroliga som helst!

Central Park

 * Harry var i Central Park med ingen mindre än Lou, Lux, Tom och Taylor Swift. Men vad roligt. De som hade nekat i x antal intervjuer att de inte var tillsammans. Woops. Stötte ihop med varandra bara. Och ojdå, nu håller visst Taylor i Lux och här har ni några bilder på Harry, Lux och Taylor, ser ut som en liten familj där de går.. Nä. Nu ska jag inte plåga någon mer... Jag tror att de är vänner, men om det skulle visa sig att de var tillsammans skulle jag vara glad för deras skull, och inte rata dem. Och btw, det är inte ditt liv, inte ditt val, det är Harry's liv och Taylor's liv och där med deras val. De väljer och snälla, låt de göra det utan att vi ska förstöra på de. 

Och Mr X skrämmer mig samtidigt som jag tror det är total bullshit. 

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar