Sidor

29 oktober, 2013

ojdå

Hej! Har inte bloggat på typ ett helt år... I'm sorry.. Men i alla fall, så är snart TMH tour slut! Totalt är det två shower kvar och de hålls i Australien! Wow vad tiden går! Det känns som igår när de hade den första showen i O2 Arena i London, och sen Sverigekonserten också såklart! Den minns jag som igår också, helt underbar kväll!
Sen är det ca fyra dagar sen jag såg killarna för första gången på X Factor Sverige! Det är någonting jag aldrig kommer att glömma och bara jag tänker på de dagarna så börjar jag le, hur löjligt det än låter så är det sant!
Lite snabb info om killarna kommer här;

  1. Zayn och Perrie är förlovade. Zayn friade när båda deras mammor var hemma hos de och två av hans bästa vänner var också där. De såg på film på baksidan och Perrie sade självklart ja! Vem skulle säga nej till Zayn!? Källa.
  2. Liam dejtade en ny tjej, Sophia, men jag är inte säker på om de fortfarande är tillsammans..? Men jag tror att de gjorde slut. Det gick ett rykte att hon var otrogen med en annan kille, men man vet ju aldrig säkert längre. 
  3. Liam räddade sin bästa vän (Andy) från att dö i en eldsvåda i Liams hus på hans altan. Andy hade svåra och grova brännskador men efter en vecka på sjukhus fick han åka hem igen. 
  4. Deras nya skiva Midnight Memories släpps den 25e November. Den första singeln Story Of My Life släpptes igår (den 28e oktober) på iTunes. På dansk radio berättade Zayn att hans favorit på skivan är You & I, och han sade att den har ett WMYB liknande vibe och att vi fans kommer troligtvis att kunna relatera till texten ganska mycket. Källa.
  5. Imorgon (30e oktober) släpps musik videon till Story Of My Life! Hoppas ni alla längtar lika mycket som jag! Simon har sagt att det är den bästa musik videon och jag litar självklart på Uncle Si! Gör inte du?






Det var allt för nuet! Ses senare! x





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar